نظام پیشنهادات ویژه همکاران
نظرسنجی های برنامه آی بتا
شرکتها، استارتاپها یا هر سازمانی باید برای اینکه از سطح کیفیت و خدمات خود مطلع شود از مخاطبان خود نظرسنجی کنند. این امر باعث میشود که پرسنل حتی در صورت ناراضی بودن، با شرکت موردنظر تعامل برقرار کنند. عصر حاضر عصر گفتگو است و برند و سازمانی موفق است که تعامل بیشتری با مخاطب خود داشته باشد.
بدین منظور و با توجه به اینکه نظرات و بازخوردهای پرسنل شرکت در پیشرفت و ترقی مجموعه بسیار موثر است ، در انتهای هر سال به همه ی پرسنل شرکت اعلام میگردد که هرگونه نظر و پیشنهاد و انتقاد و حتی راهکار برای چالش های موجود را در برگه ی کاغذی نوشته (در صورت تمایل میتوانند بدون ذکر نام و مشخصات به صورت ناشناس بنویسند) و آن را به واحد امور اداری تحویل دهند و پس از جمع آوری نامه ها به مدیریت محترم تحویل میگردد.
همچنین در طول سال نظرسنجی های متعددی در زمینه های مختلف انجام میگیرد که میتوان به عنوان مثال به فرآیند انتخاب همکار نمونه از طریق نظرسنجی در برنامه ی آی بتا اشاره کرد.
در انتها و پس از بررسی های متعدد ، موارد قابل اجرا در سال بعد پیاده سازی شده و پرسنل شاهد تغییرات مورد نظر خود در امور مورد درخواست خواهند بود .