خدمات رفاهی کارمندان و کارکنان به معنای کلیه ی خدماتی است که یک سازمان، اداره و یا شرکت در راستای رفاه کارکنان خود میتواند ارائه کند. شایان ذکر است بخشی از خدمات رفاهی، فراهم کردن امکاناتی برای مایحتاج زندگی را شامل میشود که موجب افزایش انگیزه و کیفیت کاری کارکنان میگردد. به عبارت دیگر رابطه میان کارگر یا کارمند با کارفرما، رابطه ای دوطرفه میباشد که ارائه این خدمات موجب تقویت رابطه ی دوطرفه مذکور میشود.
در این راستا شرکت طنین پیک سبلان از بدو تاسیس در مناسبات مختلف، اقدامات زیر را انجام میدهد :
- بن رمضانیه: به مناسبت ماه مبارک رمضان اقلام غذایی شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، خرما، شکر و … در قالب پک رمضان به پرسنل اهدا میگردد.
- بن عید قربان: به مناسبت عید قربان کمک هزینه خرید گوشت قربانی به پرسنل پرداخت میشود.
- بن آجیل عید نوروز: به مناسبت فرارسیدن ایام عید باستانی نوروز، کمک هزینه خرید آجیل به پرسنل پرداخت میگردد.
- پاداش آخر سال: در انتهای هر سال همه ی پرسنل شرکت ارزیابی میشوند و پاداش آخر سال بر اساس نمره ی کسب شده در ارزیابی سالیانه، تا سقف 20 درصد مبلغ عیدی همان سال به کارکنان پرداخت میگردد.
- تهیه وعده غذای گرم برای ناهار با تخفیف ویژه 70 درصدی برای کارکنان